Потребителски вход

Последна снимка

Съвети

Работа с апарата за пчелни майки

Работа с апарата за отглеждане на пчелни майки

Поставете подбуда на пчелите!

В тези топли дни поставете подбудителни питки от мед или купени готови над пчелното гнездо. По този начин ще помогнете на пчелите да сложат храна около пилото. Тази храна може да се окаже спасителна през следващото застудяване. В никакъв случай не слагайте сироп в хранилките.Това е опасно и противопоказно за вашите пчели.

Работа на пчелина през месец Февруари

Работа на пчелина през месец Февруари

Този месец е типично зимен. Това обаче не пречи пчелите да са вече активни. Във всяко нормално пчелно семейство вече има пило. Ако пчеларят не е осигурил достатъчно мед, през този месец има опасност от загиване на пчелни семейства.

Размер на здравни и осигурителни вноски на земеделските производители

Регистрираните земеделски производители, които извършват земеделска дейност и не са пенсионери или ЕТ за 2010 година са задължени да правят социални и здравни осигуровки върху избран месечен осигурителен доход но не по-малко от 240 лв. и не повече от 2000 лева.

Данъчна декларация за 2009 година

Счетоводна къща „ Пчелица" ЕООД Ви напомня!!!

Работа на пчелина през месец ЯНУАРИ

Съвети януари

Работа на пчелина през месеците Ноември и Декември

Работа на пчелина през месеците Ноември и Декември

Работа на пчелина през месец ОКТОМВРИ

Работа на пчелина през месец Октомври

Третиране с оксалова киселина

Борба срещу вароатозата – оксалова киселина

От няколко години използваме оксаловата киселина като алтернативен метод срещу вароатозата. Не спестяваме и третирането с Варостоп, Екостоп или Варотом. През последните години успяхме да редуцираме акара в безопасни за пчелите величини.

Как да продаваме ?

Каква трябва да бъде цената на меда?
Това е един от най-наболелите въпроси в пчеларството. Оказва се, че по лесно е да произведем меда, отколкото да го продадем.Разминаването от исканата и предлаганата цена, често води до разочарование и озлобление от страна на производителите.

Пазарска количка

Във вашата количка няма продукти.

0 продуктаОбщо: 0.00 лв.

Случайни снимки